محتوای دوره
درس اول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
0/2
معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
درباره درس

می‌توان گفت که وب‌سایت، نقطه کانونی تمام کمپین‌های بازاریابی دیجیتال است. وب‌سایت کانالی بسیار قدرتمند برای بازاریابی است و بسیاری از کمپین‌های بازاریابی آنلاین را می‌توان در آن اجرا کرد.

وب‌سایت شما باید نماینده برند، محصولات و خدمات شما باشد و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان معرفی کند. همچنین وب‌سایت کسب باید سریع باشد، کاربری ساده و جذاب داشته باشد و برای استفاده کاربران در موبایل بهینه‌سازی شده باشد. زمانی که وب‌سایت خود را آماده کردید، باید استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسب برای معرفی و تبلیغ محتوای آن را طراحی کنید تا با افزایش ترافیک، مشتریان بیشتری بیابید.