محتوای دوره
درس اول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
0/2
انواع بازاریابی دیجیتال
درباره درس

تا به حال لینک‌هایی با علامت “Ad” یا “تبلیغ” که در نتایج اولیه گوگل ظاهر می‌شوند، توجه‌تان را جلب کرده‌ است؟ موتورهای جستجو همانند گوگل یا بینگ برای وب‌سایت‎‌های مختلف امکانی فراهم کرده‌اند تا بتوانند با پرداخت هزینه‌ای مشخص صرف نظر از سئوی وب‌سایت‌‌شان، هنگام جستجوی کلمه کلیدی موردنظر در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. متداول‌ترین پلتفرم‌های برای این کار، «Google Ads» و «Bing Ads» هستند.

از آنجایی که بیشتر کاربران در ایران از گوگل استفاده می‌کنند، تقریبا تمام بازاریابی‌های موتور جستجو از طریق گوگل ادز اجرا می‌شود. با اجرای کمپین گوگل ادز، پس از اینکه کاربر کلمه کلیدی موردنظر را جستجو و بر روی لینک شما کلیک کند، به اندازه قیمت کلیکی که مشخص کرده‌اید، به گوگل هزینه می‌پردازید. البته پرداخت این هزینه باعث می‌شود بدون نیاز به گذشت زمان و بهبود سئوی وب‌سایت، در صفحه اول گوگل نمایش داده شوید و با افزایش ورود کاربران به وب‌سایت، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید.